ברוכים הבאים לפורום בענייני הצאט

פה המקום לדבר על כל מה שקשור לצאט מה שמפריע מה שרוצים לשנות גם דברים טובים אם יש כאלו

העדפות בצאט

עוד..
לפני 5 שנים 11 חודשים - לפני 5 שנים 11 חודשים #1158 על ידיי Lauren1
העדפות בצאט נכתב על ידיי Lauren1
הצאט הזה מראה העדפות ברורות כלפיי אביטל וחבריה, יש כאן מספיק הודעות המתלוננים על התנהגותם, כמה שהם מחפשים לריב עם כולם ולהלבין אנשים בכללי.

אף אחד לא מצדיק את האחרים שמתלוננים לגביהם, לא מובן לי העניין הזה של ההגנה כלפיי ילדה בת 25 עם פה מסריח שרק מקללת, מאיימת, מאחלת סרטן, מאחלת מוות, מערבת משפחות, איומים ומה לא.

אבל לא עושים לה כלום, פשוט כלום, המנהלים מסתכלים ומתעלמים, אבל אם אני עונה לה משתיקים וזורקים אותי ולא רוצים לשמוע את הצד שלי, כי הצד של אביטל הוא זה מה שחשוב כמובן.

לפני חודשיים כשאני שידרתי והיינו כמה אנשים בטרנדים, אביטל באה יחד עם כל החבר'ה שלה והתחילו לקלל אותי בכללי, המנהלים עשו משהו? ממש לא, קוקאי עשה משהו? ממש לא, נתן לה להמשיך לקלל אותי ורק אחרי שהעיר לה וביקש ממנה להפסיק והיא לא הפסיקה רק אז השתיק אותה!

אחרי שכולם הציקו לו בפרטי שהשתיק אותה שיחרר לה מהר מאוד, כרגיל, המשיכה לרדת עליי ולקלל אותי.
וקוקאי בתור אחד שלא אוהב ריבים בכללי או שיורדים על בחורות שמשדרות, מה היה לך להגיד בנושא "מכוערת זה לא קללה" אז אתה ממש סותר את עצמך קוקאי, היא גם הרסה את הכללי עם הריבים שלה וגם יורדת על אנשים שמשדרים (ולא מדובר רק בי).

היום, סאני ירד עליי אז אמרתי "ממש גן של כלבים פה" ואז אביטל המקסימה, דיברה על אמא שלי "מעניין אם היא יודעת שהבת שלה בולעת" אז אמרתי לה שאם היא תמשיך אני אעביר את זה לחברים שלה, לא קיללתי ולא כלום היא המשיכה לקלל ולא לדבר יפה כרגיל, אבל מי בסוף מושתק וחסום לחדר? כמובן שאני!

למה שתזהיר אותי כמו שהזהרת את אביטל לפני כן? למה שתגיד לי שבכלל לא קיללתי אז אין סיבה להשתיק ולהרחיק אותי?


למה אתה סותר את עצמך קוקאי?
חבל מאוד שאתה עיוור לדברים פה, חבל מאוד שאתה לא עושה עונש קולקטיבי ומשתיק את כולם ולא רק חלק, חבל שאתה חושש להשתיק את אביטל כי אתה יודע שיציקו לך בפרטי אח"כ, מאוד חבל ולא ברור לי מה אתה מגן עליה כל כך אבל כנראה יש דברים שאני לא יודעת

רוצה עוד דוגמא לסתירה?
אז הינה, נכנסתי אליך לפרטי אחרי שזרקת אותי, אמרת לי , "אני לא רוצה את הריבים שלך בחדר שלי, אם יש בעיה תלכי למנהלים". להזכירך בריב של לפני חודשיים באתי למנהלים, אליך לסי מנהלת.
סי מנהלת לא עשתה כלום ואתה אמרת לי אל תערבי אותי והעפת אותי מהחדר- אז הינה לך שוב סתירה ובגלל זה היום לא עירבתי אותך והתמודדתי עם זה לבד וכמובן שתחפש סיבות להעיף אותי ולחסום אותי מהחדר שוב ושוב ושוב.

אני בטוחה שאתה הולך להגיד "את לא תמימה, גם את אשמה" נכון אני לא תמימה, אבל יש סיטואציות שבהם אתה מראה באופן כל כך מובהק כמה שאתה מעדיף להשאיר את אביטל פה על פני אחרים, היא מתנהגת כמו שאף אחד לא מתנהג פה בצאט ויש מלא שרוצים לעזוב את הצאט בגללה, חבל מאוד שאתה שותק לה.

אז בגלל שאתה על אוטומט כבר חוסם אותי, נאלצתי לכתוב פה הכל.

המשך יום נעים לך קוקאי ולשאר גולשי הצאט
עריכה אחרונה:לפני 5 שנים 11 חודשים עי Lauren1.

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עוד..
לפני 5 שנים 11 חודשים - לפני 5 שנים 11 חודשים #1159 על ידיי א2יטלטול
תשובה של: א2יטלטול בנושא: מתבכיינת כהרגלך.
גברת מתחסדת חולת נפש על כדורים! אל תתני לי לפתוח דברים אישייפ כי אינני רחוקה מלעשות זאת. כולך שקרים! את זאת מקללת הורים,סרטן ואיחולים ״לבביים״ והכי ״מתוק״ את עושה זאת וכיצד?!?!?! בפרטי.. לא לעיני איש אך ורק בפרטי. את נחשה מהסוג הכי גרוע ואת בחורה כלכך מסכנה וערמומית שאין דברים כאלה. בחורה בת 32 שמבעבעת ועצבנית כי עוד מעט יש לה יומולדת ומוציאה תסכולים על אחרים(: לורן? אני לא אשמה שלא רוצים לזיין אותך,אני לא אשמה שאת מלקקת,אני לא אשמה במר גורלך ובצרות עין שלך כלפי אנשים..
במקום להתמסכן ולשקר פה כדי שיתנו לך לייק בואי אזכיר לך את הסיטואציות: לפני חודשיים כשאת הועפת מהחדר זה היה אך ורק כי העזת לקלל את לילו וקראת לה ״זונה שרמוטה״ ובנוסף לא הפסקת לקלל אותה בפרטי. והאמת? לא רק אותה. את כולנו. כולנו יודעים מי את ואיך את מפעילה את הסכיזו שלך בפרטיים.
מקללת בפרטיים ומציפה כמו חולת נפש וגם כאשר שמים עלייך התעלם את חוזרת מעוד ניק. את מליסנדרה,לורן,ועוד מלא מלא ניקים שבהם את משתמשת כדי להפיל את זעמך על כל משתמש אפשרי.כ-ו-ל-ם יודעים כמה שאת חולת נפש.
ותפסיקי להוציא את קוקאי לא הוגן ולא בסדר הוא סהכ שומר על החדר שלו וגם כאשר הוא משתיק אותי או אותך זה לא לפי מי התחיל זה לפי מי מקלל! ואת גברת מקללת כמו פריחה מדימונה את בושה! את לא יודעת מזה לכבד מבוגרים ואת לא יודעת מזה לכבד את עצמך. ט י נ ו פ ת.
נ.ב לפני שאת מעזה לומר לחבריי כלבלבים הסתכלי על עצמך יא כלבה מוזנחת ערביה.
עריכה אחרונה:לפני 5 שנים 11 חודשים עי קוקאי5.
על פוסט זה מודים לך: נ י ק ל ס, -silence

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עוד..
לפני 5 שנים 11 חודשים #1160 על ידיי eran245
תשובה של: eran245 בנושא: מתבכיינת כהרגלך.
חברים בואו נירגע ונשתה מים קרים יש לנו קיץ חם ארוך חייבים לשמור על תרבות דיון ורמת סף מסוימת.

כולנו יהודים ואחים לדת, גם ככה כל המדינות השכנות רוצות לחסלנו והאנטישמיות בעולם עולה וגואה, אנחנו בתור העם הנבחר חייבים אבל חייבים!!! לא אגיד לאהוב אבל לכבד ולקבל את השונה מאיתנו.

"בואו נצעד לחלום בלי גזע ולאום, עד שיהיה טוב"

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עוד..
לפני 5 שנים 11 חודשים - לפני 5 שנים 11 חודשים #1161 על ידיי Lauren1
תשובה של: Lauren1 בנושא: מתבכיינת כהרגלך.
תקשיבי ילדונת, כרגיל את מדברת בצורה מזעזעת.
אני באמת לא בגיל שלך כמו שציינת להזכיר פה, אז בבקשה חפשי לריב עם אנשים בגילך, לי אין סבלנות לזה כבר.

דבר שני, את מדברת על ליקוקים? את מתה על זה הרי שמתלקקים לך לא? חוץ מזה אני ממש לא מתלקקת אחרת הייתי מלקקת לכולם, עובדה שלא כולם מתים עליי כי אני אומרת להם דברים בפנים (לא ככה אביטל וניקלס :))

לגביי הריב של לפני חודשיים, הסדר הכרונולוגי שלך לא הגיוני בעליל נשמה! ברור שהוא לא יעיף אותי כי אני לא קיללתי אותך בכלל אבל פעמים קודמות שאני כן עירבתי אותו הוא כן העיף אותי. לגביי לילו זה היה כבר אחרי הריב שכולכם עברתם לחדר שלך וירדתם עליי, ואמרו לי בפרטי שלילו מלכלכת עליי, אז כן, קיללתי אותה אך ידעתי גם לבוא ולהתנצל אח"כ בכללי, זה שכחת לציין?
(כמובן שאת דואגת לציין דברים שאת אוהבת לזכור)

את רואה לבד אביטל שאת מקללת חופשי בכללי ולא עושים לך כלום, איך אמרת לי פעם? "כולם אוהבים אותי התרגלו אליי פה".
רק חבל שאת בפרטי מלכלכת על חברים שלך ובכללי משחקת אותה חברה טובה שלהם. אני שמחה שחלק גילו את זה, אבל הרוב פה לצערי טרם גילו את פרצופה האמיתי של אביטל.

אביטל שגם סותרת את עצמה שאומרת שהיא שונאת אנשים שמאחלים מוות וסרטן.
נכנסת לאנשים לפרטי אומרת להם "אני אעשה לך סרטן" "תמותי אמן" מערבת הורים, מחפשת עליי בפייסבוק, מחפשת על המשפחה שלי ומאיימת עליי שתדבר איתם שתגיד איזו ילדה אני. ממש עצוב כמה שאת לוקחת את הצאט הזה למקומות כאלה קיצוניים.
הקטע המצחיק הוא שאת אח"כ אומרת לי שאני מחפשת עלייך מידע, כשבעצם את יודעת עליי כבר הכל כשאני לא יודעת עלייך כלום, לצערי את מתעסקת בי יותר מדיי, תרפי ממני נשמה! עוד סתירות, שאת מקללת ערבים ואז מלקקת למאדו? שאת יורדת על אנשים שלומדים בפתוחה כשאת מדברת איתם בככלי ומשחקת החברה שלהם?
כשאת אומרת לי בפרטי בואי נרד ביחד על סאני בשביל הצחוקים ואז משחקת אותה החברה הכי טובה שלו? סורי אני לא מתחברת להתנהלות הזו.

אפילו פוסט את לא יודעת לרשום, הכל קללות. עצוב מאוד שאת לא יודעת להתבטא בצורה בוגרת וקצת מוזר לי שאת אומרת על עצמך שאת משכילה.
עוד מעט גם תתבעי אותי על הוצאת דיבה בצאט, נכון?

אז נשמה, אל תפני אליי יותר גם לא כאן, לא מעוניינת לקרוא אותך או את הדעות שלך, את פשוט לא מעניינת וחבל לי בשביל החברים שלך במציאות שרק אומרים לי שהם מופתעים מהתנהגותך הנלוזה פה.

שתהיי בריאה
עריכה אחרונה:לפני 5 שנים 11 חודשים עי קוקאי5. סיבה: תחשבו לפני שאתם כותבים

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עוד..
לפני 5 שנים 11 חודשים - לפני 5 שנים 11 חודשים #1162 על ידיי א2יטלטול
תשובה של: א2יטלטול בנושא: מתבכיינת כהרגלך.
אין טעם בכל החפירות שלך.. מספיק שכולם יודעים מי את וכמה שאת שקרנית. לא מתעסקת בך ולרוב את בהתעלם אצלי. חבל שאת חיה בעולם של דמיונות שכולם מחפשים ורודפים אותך.. בהצלחה עם הרוחות שאת מדמיינת(: אולי ברגע שתתחילי לעבוד תרדי ממני ותתנהגי בהתאם לגילך. את מביכה בהמצאות שלך ובמה שאת. אחלה ערב לורן.
עריכה אחרונה:לפני 5 שנים 11 חודשים עי קוקאי5.

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עוד..
לפני 5 שנים 11 חודשים #1163 על ידיי נ י ק ל ס
תשובה של: נ י ק ל ס בנושא: מתבכיינת כהרגלך.
אדם חכם אמר פעם ( ולא זה לא הייתי אני )
" אדם חכם יודע לא ליפול לבורות שאדם פיקח ידע איך לצאת מהם "
לצערך גברת לורן את לא זה ולא זה
את מתיימרת ואת מזויפת וכן את לקקנית " נשמה" כשאת קוראת בשמות חיבה לכינוי שלא דיברת איתו חצי מילה לפני זה זו לקקנות
כשאת מביעה חיבה ( מזויפת אומנם אבל עדיין חיבה ) לכינוי שבמשך חודשים קילל אותך ( וממשיך לקלל אותך אגב ) זו לקקנות
כשאת מסיתה בפרטי מצוטטים כלפי מצוטטים אחרים וכן ה" שותפים לפשע שלך " פחות דיסקרטים ממה שאת חושבת , זו לא לקקנות זה סתם רוע
ואולי זה מוגזם מדי לצפות ממך להבדיל בין אנשים בצאט כי בשבילך כולם מקשה אחת אבל כשסאני מקלל אותך זה לא אשמת אביטל ( ובטח לא אשמתי ) זה שאת בפארנויות שאת נרדפת שאת קורבן ש" זה לא פייר " ( ותיכף תרקעי ברצפה כמו ילדה קטנה ומפונקת ) תלמדי להתמודד " נשמה" ואל תפילי עלי או על אביטל את השיט שקורה לך , כי כל מה שקורה לך הוא באשמתך ובאשמתך בלבד אז לכבוד היום הולדת שלך אולי הגיע הזמן שתתבגרי
ורק ככה כהערת אגב אביטל מעולם לא קיללה בסרטן או איחלה סרטן לאיש אוו תקלל משפחות זה נמוך מדי והיא בחיים לא תרד לרמה כזו
מאחל לך רק בריאות
על פוסט זה מודים לך: א2יטלטול

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עורכים ראשיים: קוקאי5
Powered by פורום קוננה