ברוכים הבאים לפורום בענייני הצאט

פה המקום לדבר על כל מה שקשור לצאט מה שמפריע מה שרוצים לשנות גם דברים טובים אם יש כאלו

שקרן על מלא

עוד..
לפני 3 שנים 2 חודשים - לפני 3 שנים 2 חודשים #1823 על ידיי חצרוני 7
שקרן על מלא נכתב על ידיי חצרוני 7
״הוא גאון״
״עילוי״
״הראה ליונית השמאלנית מה זה״..

סגידת הביביסטים באמת ראויה להערכה ושבח. באמת. גם אם יגיד שצבע השמים ברבוניה מג׳נטה - ישתאו מאזיניו ויפליגו בשבחו. הרי, זה נאמר בקול בריטון זחוח מלא בפאתוס. 

ואולי פה לב הסיפור: מצביעי ביבי יאמינו לכל שקר של נתניהו. ואולי אף מעבר לזה: הם מעריצים אותו על היכולת לשקר. להטעות. הרי מנהיג גדול, במיוחד במזרח התיכון - שיודע להיות חזק מול האוייבים - צריך לדעת להתל בהם, להיות נכלולי. זה מנהיג חזק. 

זה שבכל ריאיון אפשר למנות כמעט אין סוף שקרים - רק מעצים את המיתוס שלו. אפילו בקרב מתנגדיו שעומדים פעורי פה אל מול היכולת לשקר בבטחון כה רב ולזכות לאמון סוחף ותהילה בקרב חסידיו.

להלן חלק מרשימת השקרים מהריאיון:

1. יש תקציב למדינת ישראל לשנת 2021. שקר. 
מדובר ב"תקציב המשכי" שמאפשר פעילות מינימלית בלבד של משרדי הממשלה וללא יכולת להקצות כספים לתוכניות ארוכות טווח. נתניהו וכ"ץ יכולים בדרכים עוקפות לפזר כספים נוספים, אך אלו מתקיימים ללא מקור תקציבי. למדינת ישראל אין תקציב מסודר מאז סוף שנת 2019, מה שהביא בסוף השנה שעברה לפיזור הכנסת.

2. המוטציה הבריטית: ביבי - לקח שעות מהרגע ששמענו על המוטציה ועד סגירת נתבג". שקר

דיווחו כבר ב-14 בדצמבר (יום שני) על הודעת שר הבריאות הבריטי.  אותו שר הבריאות, מאט הנקוק, חשף באותו יום כי בדרום אנגליה התגלה זן חדש של קורונה. כבר אז אמר הנקוק כי מדובר בזן שמתפשט מהר יותר מהזן המוכר של הקורונה. במשרד הבריאות הבריטי כבר העריכו כי סוג הקורונה החדש "מניע" את התחלואה הגבוהה בדרום אנגליה.באותו השבוע, מאז הודעת משרד הבריאות הבריטי, הטיסות בין ישראל לבריטניה נמשכו כסדרן, תחת ההגבלות הרגילות של בידוד ביתי בלבד (שרבים מהישראלים לא שמרו עליו).

3. ״לא היו לי 61 מנדטים״. שקר
בניגוד לדבריו של נתניהו, לאחר בחירות 2009,המפה הפוליטית כללה 65 כברי כנסת לימין ורוב למפלגות שמזהות את עצמן כימין. למרות זאת, נתניהו החליט להכניס לממשלה את מפלגת העבודה בראשות אהוד ברק ולהשאיר במשך כל כהונת הממשלה את מפלגת האיחוד הלאומי באופוזיציה. כלומר, לאחר הבחירות הללו עמדה בפני נתניהו האפשרות להקים ממשלת ימין "על מלא", אך הוא בחר לצרף לממשלה דווקא מפלגה מהשמאל.


אז חסידיו השוטים - קיבלו עוד מהמנה הכל כך אהובה עליהם - ביבי במיטבו בטלויזיה ולקראת בחירות.
ומתנגדיו קיבלו את כל מה שהם שונאים בו - מנה מרוכזת של שקרים, זחיחות, פאתוס עצמי ויכולת להתעלם לחלוטין מהמציאות.

המעוניינים ברשימת השקרים המלאה בריאיון של 32 דקות )כמעט 21( - אפשר לפנות אלי לאחר שוך הסערה. 

תזכורת:
כמעט מליון מובטלים.
מתקרבים ל6,000 הרוגים. 
אין תקציב.
















עריכה אחרונה:לפני 3 שנים 2 חודשים עי חצרוני 7.
על פוסט זה מודים לך: blur

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עורכים ראשיים: קוקאי5
Powered by פורום קוננה