ברוכים הבאים לפורום בענייני הצאט

פה המקום לדבר על כל מה שקשור לצאט מה שמפריע מה שרוצים לשנות גם דברים טובים אם יש כאלו

נתניהו נגד ההתנתקות או גניבת דעת ע"י התקשורת

עוד..
לפני 4 שנים 11 חודשים - לפני 4 שנים 11 חודשים #1409 על ידיי lilo
מאסתי במאמץ שהתקשורת עושה כדי לקבע בתודעת צרכניה שנתניהו תמך בהינתקות. מאסתי במיילים ובטוקבקים בהם אני כביכול תוקף את הרשעים שבצעו את העקירה- תוך דילוג על נתניהו… נתניהו היה נגד ההינתקות… הלכתי לארכיון…
*********************
אתחיל מהסוף: הסרטונים שתראו- יש אותם גם בארכיונים של הערוצים השונים. הם לא יראו לכם אותם, כדי לתקוע בתודעתכם את מה שהם רוצים. מנקודת המבט של התומכים- ההינתקות התבררה ככישלון קולוסאלי. מנקודת המבט של המתנגדים- ההינתקות הייתה ועודנה פשע נגד בני אדם שלא חטאו, ששיחקו את המשחק הדמוקרטי באופן מופתי.

ההינתקות התבצעה אך ורק בגלל שזה מה שהתקשורת רצתה. שרון היה נגד (דין נצרים כדין ת"א), וכמוהו כל חברי הליכוד- כולל אולמרט. פרשיות השחיתות של משפחת שרון אנסו אותו לעשות פרסה אידיאולוגית, בתמורה להגנת התקשורת. מדובר בעסקה טמאה של שני צדדים שיודעים לקרוא מפת אינטרסים.

הסיקור היה מוטה. ח"כים שבגדו במצביעיהם זכו לקרוא על עצמם שהם נפלאים. מתנגדי ההינתקות הוגדרו כאויבי הדמוקרטיה. הרודן המושחת שרון, התפרע חופשי. כל מכשול דמוקרטי נרמס. אפילו שופטי בג"צ פחדו מהתקשורת. כמי שמגדירים עצמם "כלב השמירה של הדמוקרטיה", היו חייבים, לשלוח את מיוחמי העקירה למבחן הקלפי. לא רק בגלל שהמתנגדים ניצחו, גם בגלל שהעקירה בלתי הפיכה.

באשר לנתניהו-

הסיפור של נתניהו בעד או נגד ההינתקות, מורכב. לא חשוב איך היה מצביע- התקשורת הייתה קורעת אותו. אילו הצביע נגד כבר בהתחלה, שרון היה מפטר אותו- כמו שפיטר שרים אחרים שהתנגדו- והתקשורת הייתה משווקת את הצבעת הנגד שלו, כפחדנות ובריחה מכישלון תוכניתו הכלכלית.

(תזכורת: נתניהו קיבל כלכלה על סף קריסה, והניתוח שעשה- קיצוץ קצבאות!- כאב לרבים. המונים יצאו לרחובות, וזכו- כמה צפוי- לתהילת עולם (ויקי כנפו). "ביבי גיבור על חלשים"- זוכרים? במצב כזה, לא ניתן היה לנטוש, בטרם רואים את הפירות הראשונים- שהגיעו בכמויות- של הניתוח הכואב.)

מה עושים? הולכים בין הטיפות. מצביעים בעד, נגד, בעד, נגד- כדי למשוך זמן עד לסיום הניתוח הקשה בכלכלה. בין לבין מזהירים… גם כשהצביע בעד, לפעיליו אמר שהוא נגד. יריביו משמיציו ידעו שהוא נגד. השר אולמרט, האמסטף של שרון שטח תלונה באוזני אדונו שנתניהו לא עוזר בשיווק ההינתקות.

רק אחרי שסיים להכין את התקציב ואת הסדרה הראשונה של הרפורמות- הניח מכתב התפטרות על שולחנו של שרון. לציבור הסביר את מה שרבים ידעו: אני נגד נסיגה חד-צדדית. עזה תהיה חמאסטן.

כמה מילים על הסרטונים שתראו-

משקרים אלה הטוענים שנתניהו תמך בהינתקות, ורק ברגע האחרון נסוג מתמיכתו. השקר הזה תכליתו- גניבת דעת. הסרטונים שתראו- שודרו בפריסה של חודשים רבים. הראשון, שבו בני בגין מתעמת עם אולמרט- שודר ארבעה ימים לפני משאל המתפקדים- 29.4.04.
עמיר פרץ במהלך 2004… חיים רמון בתחילת 2005… אני מקווה שאחרי צפייה בסרטונים האלה, השאלה לגבי התנגדות נתניהו להינתקות תהיה מיותרת… שופופו…



















מקור

מוקדש לערן
עריכה אחרונה:לפני 4 שנים 11 חודשים עי lilo.

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עורכים ראשיים: קוקאי5
Powered by פורום קוננה