ברוכים הבאים לפורום בענייני הצאט

פה המקום לדבר על כל מה שקשור לצאט מה שמפריע מה שרוצים לשנות גם דברים טובים אם יש כאלו

"ואם פרידה, אז שיהיה שלום ביננו…"

עוד..
לפני 8 שנים 7 חודשים #741 על ידיי shorty
כמה נכון. כי אם כבר פרידה אז שיהיה שלום קודם כל בינך לבין עצמך.

פרידה היא דבר טוב. מייד אסביר למה:
כי אם הוחלט עליה, אז כנראה שלא הייתה ברירה אחרת, ואין זה משנה מי מבין הצדדים בחר אותה או שבבגרותכם הגעתם למסקנה הזו יחדיו. פרידה זה דבר כואב. אך אני, ממרומי גיל ה-40 שלי, כבר יודעת שהמכשולים, הכישלונות, והפגיעות בחיי חיזקו והפכו אותי לטובה, חדה ומוצלחת יותר. לכן, אחזור למשפט ההתחלה – "פרידה זה דבר טוב." זמן לחשבון נפש וניקיון פנימי.

אז היידה בנות, שנתחיל לפרגן לנו טוב?

1. הפיסי – בשביל מה יש לך מזרן זוגי? בטח לא בשביל להצטופף בסגפנות בצד הימני שלו. התפרסי. מתחי גופך באלכסון… אין כבר צד שלו – צד שלך, הכל שלך עכשיו. השינה באלכסון תחזק את הביטחון העצמי שלך. נסי ותראי. ובאותה ההזדמנות, כל ספורט מתיחות כמו יוגה ופילאטיס ירחיב לך את הנשמה. החזה שלך ימתח החוצה בגאון, הכתפיים השמוטות יתיישרו והרגליים שלך יתארכו… מממ…

2. המקפיץ – מוסיקה משנה מצבי תודעה ומחליפה במהירות מצבי רוח. נצלי אותה לטובתך. ברגעי עצב מתגנבים, שימי מוסיקה בפול ווליום ותניעי את גופך לצליליה. אם ישנם אנשים בבית שאינך רוצה שיצפו בך מענטזת, הכנסי לחדר השירותים, הדביקי אוזניות לאוזנייך וצרחי בשקט את מילות השיר תוך כדי ניענועי אגן כאילו היית מינימום ביונסה. כך גם תזכירי לעצמך כמה סקסית ומדליקה את.

3. הפלסטר או האקמולי – מישהו לסמס לו – שימו לב בנות ! לא מישהו כריבאונד, לא קשר חדש, מישהו לסימוס בלבד. לעיתים כל מה שחסר לנו זו תשומת לב גברית (או נשית – תלוי למי אנחנו נמשכות) שיטת החברות הטובות של ״תתקשרי אלי בכל פעם שבא לך להתקשר אליו" לא בהכרח עובדת, כאשר מה שאת באמת זקוקה לו זו בסה"כ אנרגיה גברית שתרים לך את מצב הרוח ותזכיר לך שאת אישה יפה ומקסימה ושיש כאלה שממש חושבים כך. יש בתכתובת סמסים ריגוש ! ואנחנו כיצורים רגשיים זקוקות לעיתים לריגוש. לכן, מצאי אקס לא מזיק מהעבר / כל אחד שאין סיכוי שיהיה קשר זוגי בינכם, והתחילי להריץ את האצבעות. המטרה: העלאת המורל.

4. המשתוללת – בחרי את החברה הכי פרועה שלך, הכנסו יחד לאוטו, היא כבר תעשה את כל השאר. נהיגה ברחובות העיר + עדיפות לגג נפתח + מוסיקת פופ + ליפסינג = לב חזק ומאושר. תחושת השיחרור תעצים אותך למקום של "יש חיים אחריו והם אפילו כיפיים".

5. המטופחת – השתדלי בכל בוקר להתלבש כאילו את יוצאת לפגישה העסקית של חייך. טפסי לתוך נעלי העקב, הוסיפי מעט מייק אפ לחיזוק מבנה הפנים המיוחד שלך, שדרגי בתיק קטן וצאי מהבית. והכי חשוב: לא לשכוח לעמוד ליד המראה ולצלם את כל היופי הזה. אח"כ צאי לך לכבוש את הרחוב.

6. המתמידה – ואם נפרדת כבר בעבר מאהוב, נסי לזכור שיצאת מזה איכשהו בחיים ושאחרי תקופה זכית שוב לאהוב. זהו טיפ היגיון ולא רגשי אבל יש בו מן העידוד. את חזקה הרבה יותר ממה שאת זוכרת!

7. הטכנולוגית או המעשית – לאחר שניסית את כל האופציות שלמעלה והן פחות עבדו עבורך, מגיעה הטכנולוגיה לעזרה: אם החלטת להתנתק מבן הזוג, אם עדיין הזיגזג התקשורתי בינכם מסב לך אי נוחות עד כאב, זה הזמן לעשות מעשה שיקדם אותך הלאה – חסמי את מספריו בנייד. הטכנולוגיה החדישה עוזרת לנו לא להתבונן בכאב בשמו של אהובך לשעבר על הצג ולהתלבט: "לענות או לא לענות", אלא לקחת שליטה על חייך. למעשה, אקט החסימה בטלפון הוא מעבר לפונקציה טכנולוגית, הוא מאפשר לך לחסום את האופציה אצלך בראש ליצירת קשר שאינו מתאים יותר.

8. הלא מוכנה עדיין או המקיאה – לא לצאת עם אחרים כל עוד אינך מסוגלת! את עלולה להקיא מזה – גם אם לא פיסית, אז לכל הפחות רגשית. אין דבר דוחה יותר מאדם – חביב ככל שיהיה, שיחפור לך על חייו, או בטעות ירצה – רחמנא ליצלן – לגעת בך, או שמבלי להחזיק את עצמך תפרסי מולו את כל סיפור האהבה הדרמטי שלך עם בן זוגך האחרון. חבל להבריח דייטים! מי יודע, אולי בעוד זמן מה, כשתהיי מוכנה, תצליחי לראות בו פוטנציאל לקשר רציני.

9. המבושלת – צאי עם אחרים! אם את בשלב הבשל לפגוש דייטים חדשים ואת מסוגלת להקשיב לקולו של אדם אחר – ויתרה מזאת, אדם אחר שיגע בך, אז צאי, תבלי, תחוזרי – מגיע לך!

10. המכילה או המחילה – אל תתבאסי אם נשברת ושלחת הודעה לאהוב הפרוד. זה טבעי. תכילי את זה שנשברת וסימסת / התקשרת, כך תוכלי גם להכיל את הפעמים שהוא נשבר. לא תמיד זה סימן שרוצים לחזור, לעיתים זה רק סימן של געגוע. סילחי לעצמך. את אנושית .

הטיפים שבמבצע
מצאי כל מה שעושה לך טוב. חיבוקים עוזרים מאוד. לפעמים סרט טוב מרכך את המועקה שבפנים. את כבר יודעת מה מרגיע אותך . לעיתים אם הקשר שהיה איננו בריא עוד, עדיף לך להיות לבד. זו תקופה של חיזוק, העצמה, גילויי אהבה מהקרובים אלייך, גילוי הגוף שלך מחדש, את היותך יצור נחשק, יפה ומתוק. זכרי שפרידה זקוקה לזמן להחלים, אבל בסופה יגיע אחר לחייך, יגע בידך בידו הבטוחה ושוב הלב יתרחב. אולי הוא יגיע לשנים ארוכות ואולי יהיה זה שוב האהוב הפרוד, כך או כך, הלב הוא שריר רחב ואוהב.
אנחנו כאן – הבית שלך להיות מי שאת, להעצים, לחזק, להקשיב – מגיע לך!

נדרשת התחברות או צור חשבון על מנת להשתתף בדיון לכתוב או להודות

עורכים ראשיים: קוקאי5
Powered by פורום קוננה